Počet záznamov: 1  

Influencer marketing a jeho postavenie v marketingovej stratégii firiem

  1. SYS0254027
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20190704140003.7
    035
      
    $a 7170e18f-d5f2-4de1-8189-8a0275c3b111
    100
      
    $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Influencer marketing a jeho postavenie v marketingovej stratégii firiem $e diplomová práca $f Patrik Vychlopen $g školiteľ: Monika Matušovičová
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 72 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067547 $a Vychlopen $b Patrik $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $f 1967- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.