Počet záznamov: 1
Aplikácia princípov marketingu trvalo udržateľného rozvoja v podnikateľských stratégiách firiem na medzinárodných trhoch, pozitíva verzus negatíva (s uvedením príkladov na konkrétnej firme - firmách)
SYS 0254060 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20191004135042.2 035 $a 353ce282-a076-4768-80d2-1e5c4113ce4c 100 $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Aplikácia princípov marketingu trvalo udržateľného rozvoja v podnikateľských stratégiách firiem na medzinárodných trhoch, pozitíva verzus negatíva (s uvedením príkladov na konkrétnej firme - firmách) $e diplomová práca $f Natália Keblovská $g školiteľ: Otília Zorkóciová 210 $a Bratislava $d 2019 215 $a 65 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0067455 $a Keblovská $b Natália $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1