Počet záznamov: 1  

Aplikácia princípov marketingu trvalo udržateľného rozvoja v podnikateľských stratégiách firiem na medzinárodných trhoch, pozitíva verzus negatíva (s uvedením príkladov na konkrétnej firme - firmách)

  1. SYS0254060
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20191004135042.2
    035
      
    $a 353ce282-a076-4768-80d2-1e5c4113ce4c
    100
      
    $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikácia princípov marketingu trvalo udržateľného rozvoja v podnikateľských stratégiách firiem na medzinárodných trhoch, pozitíva verzus negatíva (s uvedením príkladov na konkrétnej firme - firmách) $e diplomová práca $f Natália Keblovská $g školiteľ: Otília Zorkóciová
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 65 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067455 $a Keblovská $b Natália $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.