Počet záznamov: 1  

Marketingový minimalizmus a jeho vplyv na zvýšenie predaja v maloobchode

  1. SYS0254076
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20190704134302.7
    035
      
    $a d8a4d5db-a943-4307-9079-b75fc9a61777
    100
      
    $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový minimalizmus a jeho vplyv na zvýšenie predaja v maloobchode $e diplomová práca $f Mária Hatalová $g školiteľ: Jozef Orgonáš
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 62 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0056078 $a Hatalová $b Mária $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $f 1957- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.