Počet záznamov: 1  

L’impact de la communication marketing sur le comportement du consommateur

  1. SYS0254112
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20190704133837.6
    035
      
    $a b1a937c4-e1c4-49cd-9a9d-31911c787937
    100
      
    $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a fre
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a L’impact de la communication marketing sur le comportement du consommateur $e diplomová práca $f Miriam Bernášová $g školiteľ: Pavol Kita
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 84 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067022 $a Bernášová $b Miriam $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.