Počet záznamov: 1  

Strategic Analysis of Corporate Marketing in Culture Management

  1. SYS0254315
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221104112426.1
    100
      
    $a 20190528a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RS
    200
    1-
    $a Strategic Analysis of Corporate Marketing in Culture Management $f Dinko Jukić
    330
      
    $a Analýza o strategickom postavení firemného marketingu v segmente kultúrneho manažmentu. Analýza troch typov kultúrneho segmentu: škola, divadlo a múzeum. Popis modelu riadenia korporátnej identity, firemného imidžu a firemnej reputácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0253613 $1 011 $a 2334-6191 $1 200 1 $a Strategic Management $b elektronický zdroj $e International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management $v Vol. 24, no. 1 (2019), s. 10-18 $1 210 $a Subotica $c Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad $d 2019
    541
    1-
    $a Strategická analýza podnikového marketingu v riadení kultúry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002926 $a korporácie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0074342 $a Jukić $b Dinko $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190528 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.