Počet záznamov: 1  

Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing

  1. SYS0254446
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20190604075303.4
    035
      
    $a 122778 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190531d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing $f Milan Oreský
    215
      
    $c Grafy, tab.
    330
      
    $a Štúdium spotrebiteľského správania ako kľúčová oblasť pre vytváranie marketigových konceptov. Porovnanie súčasnej behaviorálnej ekonómie a súčasného marketingu, ich spoločné a odlišné prístupy pri nákupnom rozhodovaní. Súčasné trendy vo vývoji behaviorálnej ekonómie (mentálne účtovníctvo a marketing). Odpúračania ako aplikovať behaviorálnu ekonómiu v teórii a praxi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0254337 $1 010 $a 978-80-225-4620-1 $1 011 $a 2453-6113 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $e Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic) $g Compiled by: Paulína Krnáčová $g Reviewers: Radek Čajka, Iveta Černá ... [et al.] $b elektronický zdroj $v Pp. 261-275 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a online 367 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0032332 $a Čajka $b Radek $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0039336 $a Černá $b Iveta $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b International Joint Conference $d 19. $e Prague, Czech Republic $f 24.5.2019
    541
    1-
    $a Ceny spotrebiteľov a možnosti využitia teórie duševného účtovníctva v marketingu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006756 $a účtovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190531 $g AACR2