Počet záznamov: 1
Car Brands and Its Online Reputation on Social Media
SYS 0254485 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074052.6 035 $a 124552 $2 CREPC2 100 $a 20190603d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Car Brands and Its Online Reputation on Social Media $d Automobilové značky a úroveň ich online reputácie v rámci sociálnych médií $f Vladimír Hojdik, Štefan Majtán 301 $a VEGA 1/0876/17 330 $a Reputácia a online reputácia. Štruktúra online reputačného manažmentu. Online reputácia značiek automobilového priemyslu v rámci sociálnych médií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0254383 $1 010 $a 978-80-225-4618-8 $1 200 1 $a Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 $e zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko $f Helena Majdúchová a kolektív $g editor: Dana Hrušovská $g recenzenti: Miroslava Szarková, Alena Tršťanská, Veronika Miťková $b elektronický zdroj $v S. 162-169 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a online 452 s. [22,9 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048924 $a Tršťanská $b Alena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012661 $a Miťková $b Veronika $4 675 $1 710 12 $a Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Ráztočno Handlová, Slovensko $f 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001172 $a automobilizmus 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0070828 $a reputácia podniku 700 -1
$3 eu_un_auth*0055907 $a Hojdik $b Vladimír $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1992- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190603 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1