Počet záznamov: 1  

Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník?

  1. SYS0254515
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20190603141243.7
    100
      
    $a 20190603a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník? $f Martin Klusoň
    330
      
    $a Sú prípady, keď zákazník nie je spokojný s dodaným produktom napriek tomu, že všetci členovia tímu odviedli dobrú prácu. Stačí pochopiť, že produkt je na druhom mieste, dôležitá je spokojnosť zákazníka. Spokojnosť či nespokojnosť zákazníka sa rovná rozdielu medzi vnímanou a očakávanou kvalitou výsledného produktu. Kvalitu nestačí len dodať, ale treba ju vedieť predať a aj vysvetliť. Zle nastavené očakávania sú najčastejšou príčinou súdnych sporov týkajúcich sa dodávky projektov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0254287 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $v Roč. 54, č. 5 (2019), s. 60-62 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0074401 $a Klusoň $b Martin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190603 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.