Počet záznamov: 1
Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník?
SYS 0254515 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190603141243.7 100 $a 20190603a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník? $f Martin Klusoň 330 $a Sú prípady, keď zákazník nie je spokojný s dodaným produktom napriek tomu, že všetci členovia tímu odviedli dobrú prácu. Stačí pochopiť, že produkt je na druhom mieste, dôležitá je spokojnosť zákazníka. Spokojnosť či nespokojnosť zákazníka sa rovná rozdielu medzi vnímanou a očakávanou kvalitou výsledného produktu. Kvalitu nestačí len dodať, ale treba ju vedieť predať a aj vysvetliť. Zle nastavené očakávania sú najčastejšou príčinou súdnych sporov týkajúcich sa dodávky projektov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0254287 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $v Roč. 54, č. 5 (2019), s. 60-62 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná 700 -1
$3 eu_un_auth*0074401 $a Klusoň $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190603 $g AACR2
Počet záznamov: 1