Počet záznamov: 1
Láska a dobré skutky jsou novým trendem
SYS 0254519 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190603143706.3 100 $a 20190603a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Láska a dobré skutky jsou novým trendem $f Lenka Petrášová 330 $a Nastupujúcu generáciu, ktorá preberie prácu po mileniáloch, na rozdiel od predchodcov, nezaujíma možnosť mať čo najviac osobného voľna, ale akú má firemnú kultúru organizácia, ktorá má o nich záujem. Generácia Z chce mať v práci zážitky z pomáhania tým, ktorí sú na pomoc odkázaní. Dobro musí firma robiť hodnoverne a z vlastného presvedčenia. Aktivity na poli spoločenskej zodpovednosti môžu významne ovplyvniť hodnotu firmy ako aj atraktívnosť pre potenciálnych zamestnancov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0254287 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $v Roč. 54, č. 5 (2019), s. 37-39 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*0058028 $a charita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004503 $a pomoc sociálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007327 $a zamestnávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 700 -1
$3 eu_un_auth*0068912 $a Petrášová $b Lenka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190603 $g AACR2
Počet záznamov: 1