Počet záznamov: 1
Budovanie značky ako súčasť personálneho marketingu
SYS 0255469 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20191119132342.0 035 $a d2d0e764-518e-42c5-826c-abd103ae123a 100 $a 20190609d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Budovanie značky ako súčasť personálneho marketingu $e diplomová práca $f Elena Rajczyová $g školiteľ: Natália Matkovčíková 210 $a Bratislava $d 2019 215 $a 75 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0068591 $a Rajczyová $b Elena $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0037254 $a Matkovčíková $b Natália $f 1982- $p EUBFPMKPM $4 727 $T Katedra manažmentu FPM 712 02
$3 eu_un_auth*k0001200 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra manažmentu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190609 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1