Počet záznamov: 1  

Budovanie značky ako súčasť personálneho marketingu

  1. SYS0255470
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20191119131236.7
    035
      
    $a 453e1a61-e9fc-4f6f-9629-e934bc19de3f
    100
      
    $a 20190609d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Budovanie značky ako súčasť personálneho marketingu $e diplomová práca $f Richard Holeček $g školiteľ: Natália Matkovčíková
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 75 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067153 $a Holeček $b Richard $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0037254 $a Matkovčíková $b Natália $f 1982- $p EUBFPMKPM $4 727 $T Katedra manažmentu FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001200 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra manažmentu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190609 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.