Počet záznamov: 1  

Vplyv etnocentrizmu na nákupné správanie generácií X, Y, a Z

  1. SYS0255719
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20190703101438.9
    035
      
    $a db285c60-fd43-4f8a-bcf9-555db586da18
    100
      
    $a 20190609d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv etnocentrizmu na nákupné správanie generácií X, Y, a Z $e bakalárska práca $f Nikoleta Rybanská $g školiteľ: Marián Čvirik
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 48 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0074905 $a Rybanská $b Nikoleta $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $f 1992- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190609 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.