Počet záznamov: 1  

Holistický marketing v cieľovom mieste cestovného ruchu

  1. SYS0256219
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20190619134456.1
    100
      
    $a 20190619a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Holistický marketing v cieľovom mieste cestovného ruchu $f Marián Gúčik
    330
      
    $a Cieľové miesto cestovného ruchu a jeho marketing. Analýza činností krajských a oblastných organizácií cestovného ruchu s dôrazom na marketingové aktivity a aplikáciu holistického marketingu v cieľovom mieste cestovného ruchu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0256208 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $v Roč. 52, č. 1 (2019), s. 26-34 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2019
    541
    1-
    $a Holistic Marketing in Tourism Destination
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006659 $a turistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0066605 $a marketing destinačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029197 $a Gúčik $b Marián $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190619 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.