Počet záznamov: 1  

Charakteristika generácií slovenských spotrebiteľov

  1. SYS0256262
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20190809100512.8
    100
      
    $a 20190620a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Charakteristika generácií slovenských spotrebiteľov $f Samuel Smolka
    215
      
    $c Tab.
    330
      
    $a Typológia rôznych generácií spotrebiteľov, ich špecifické črty a vlastnosti ktoré ich profilujú a odlišujú. Znalosť generácií spotrebiteľov je jedným z predpokladov správnej segmentácie, je kľúčovým identifikátorom pri oslovovaní reálneho i potenciálneho spotrebiteľa. Preferencie jednotlivých generácií vplývajú na ich nákupné správanie, ale reálne ho ovplyvniť vyžaduje dôkladnú znalosť oslovovanej generácie a často aj špecifík, ktoré súvisia s vývojom v jednotlivých krajinách. Príslušníkov každej generácie marketéri často spájajú s konkrétnymi produktmi, hovoria o špecifických vlastnostiach, správaní a charakteristikách.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0257485 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 14, č. 1 (2019), s. 2-11 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2019
    541
    1-
    $a Characteristics of Slovak Consumers Generations
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064523 $a Smolka $b Samuel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190620 $g AACR2