Počet záznamov: 1  

Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers

  1. SYS0256272
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220504111212.5
    100
      
    $a 20190620a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers $f Michal Budinský, Janka Táborecká-Petrovičová
    330
      
    $a Umiestňovanie produktov, známe aj pod pojmom product placement, ako špecifická forma reklamy na propagáciu svojich produktov. Pohľad na pozitívne účinky spojené s využitím tohto špecifického nástroja. Jeden z týchto efektov sa prejavuje v zlepšení imidžu značky propagovaných produktov. Zmeny vo vnímaní značiek spotrebiteľmi v súvislosti s ich umiestnením.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0257485 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 14, č. 1 (2019), s. 23-33 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2019
    541
    1-
    $a Vnímanie umiestňovania produktov slovenskými spotrebiteľmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017150 $a Budinský $b Michal $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0011285 $a Táborecká-Petrovičová $b Janka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190620 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.