Počet záznamov: 1
Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers
SYS 0256272 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220504111212.5 100 $a 20190620a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers $f Michal Budinský, Janka Táborecká-Petrovičová 330 $a Umiestňovanie produktov, známe aj pod pojmom product placement, ako špecifická forma reklamy na propagáciu svojich produktov. Pohľad na pozitívne účinky spojené s využitím tohto špecifického nástroja. Jeden z týchto efektov sa prejavuje v zlepšení imidžu značky propagovaných produktov. Zmeny vo vnímaní značiek spotrebiteľmi v súvislosti s ich umiestnením. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0257485 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 14, č. 1 (2019), s. 23-33 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2019 541 1-
$a Vnímanie umiestňovania produktov slovenskými spotrebiteľmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0017150 $a Budinský $b Michal $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0011285 $a Táborecká-Petrovičová $b Janka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190620 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1