Počet záznamov: 1
Nákupné štýly mladej generácie
SYS 0256273 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074057.0 035 $a 125990 $2 CREPC2 100 $a 20190620a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nákupné štýly mladej generácie $f Dana Vokounová 301 $a VEGA 1/0657/19 330 $a Nákupné správanie spotrebiteľov je zložitý proces, v pozadí ktorého stojí viacero zdanlivo nesúvisiacich premenných. Pochopenie tohto procesu je dôležité pre marketing všetkých subjektov stojacich na strane ponuky, pretože ich stimuly môžu v danej situácii rozhodnúť, či si spotrebiteľ vyberie práve ich produkt. CSI Consumer Styles Inventory ako nástroj slúžiaci na identifikovanie nákupných štýlov a predstavuje ho súbor tvrdení o spôsoboch nakupovania, ktoré boli testované v mnohých krajinách. Pohľad na nákupné štýly mladých ľudí, ktoré používajú pri nákupe oblečenia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0257485 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 14, č. 1 (2019), s. 34-41 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2019 541 1-
$a Shopping Styles of Young Generation 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007625 $a zvyklosti obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006582 $a tovar spotrebný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003925 $a odevy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1962- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190620 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1