Počet záznamov: 1  

Využitie portfóliovej analýzy pri tvorbe marketingového mixu

  1. SYS0256353
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20190923144409.0
    035
      
    $a 75a90e8e-0818-41a6-a95b-2e5f98337a3a
    100
      
    $a 20190623d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitie portfóliovej analýzy pri tvorbe marketingového mixu $e bakalárska práca $f Diana Gallová $g školiteľ: František Hurný
    210
      
    $a Košice $d 2018
    215
      
    $a 56 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0075196 $a Gallová $b Diana $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0051308 $a Hurný $b František $p EUBPHFKMA $4 727 $T Katedra manažmentu PHF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000967 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra manažmentu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190623 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.