Počet záznamov: 1  

Segmentácia generácie 50+

  1. SYS0256674
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220628075955.4
    035
      
    $a 126057 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190624a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Segmentácia generácie 50+ $d Segmentation of the Generation 50+ $f Monika Matušovičová
    301
      
    $a VEGA 1/03801/17
    330
      
    $a Charakteristika generácie 50+ v dostupnej literatúre. Parciálne výsledky výskumu zameraného na skúmanie segmentu slovenských seniorov ako heterogénnej cieľovej skupiny. Preferované miesto nákupu. Vnímanie ceny produktov. Dôležitosť značky pri nákupe. Záujem o vyskúšanie nových produktov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0256317 $1 011 $a 1805-6873 $1 200 1 $a Acta Sting $b elektronický zdroj $e recenzovaný vědecký časopis $v Č. 1 (2019), s. 66-79 online $1 210 $a Brno $c Akademie Sting
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001872 $a dôchodcovia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1967- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190624 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.