Počet záznamov: 1  

Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu

  1. SYS0256908
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20230302102623.8
    035
      
    $a 2eccdfab-203c-44d8-9a52-075b8d022641
    100
      
    $a 20190707d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu $e dizertačná práca $f Tomáš Ružička $g školiteľ: Štefan Žák
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 127 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    675
      
    $a 366 $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050933 $a Ružička $b Tomáš $f 1991- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190707 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.