Počet záznamov: 1
Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti
SYS 0256909 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20230302102622.7 035 $a 5db1baca-eadb-4141-b833-5886ab3fcd5c 100 $a 20190707d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti $e dizertačná práca $f Andrej Ralbovský $g školiteľ: Ferdinand Daňo 210 $a Bratislava $d 2019 215 $a 160 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0074143 $a nástroje komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 675 $a 65.011.1 $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0050772 $a Ralbovský $b Andrej $f 1991- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $f 1959- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190707 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1