Počet záznamov: 1  

Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti

  1. SYS0256909
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20230302102622.7
    035
      
    $a 5db1baca-eadb-4141-b833-5886ab3fcd5c
    100
      
    $a 20190707d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti $e dizertačná práca $f Andrej Ralbovský $g školiteľ: Ferdinand Daňo
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 160 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0074143 $a nástroje komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    675
      
    $a 65.011.1 $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050772 $a Ralbovský $b Andrej $f 1991- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $f 1959- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190707 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.