Počet záznamov: 1  

Možnosti marketingových analýz a analytických nástrojov v digitálnom marketingu

  1. SYS0256911
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20230302102620.6
    035
      
    $a 1cae440c-5674-4762-977b-67ef034ce9d3
    100
      
    $a 20190707d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Možnosti marketingových analýz a analytických nástrojov v digitálnom marketingu $e dizertačná práca $f Martin Kuchta $g školiteľ: Andrej Miklošík
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 146 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    675
      
    $a 339.138 $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $f 1990- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190707 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.