Počet záznamov: 1
Consumer Behaviour Regarding Branded and Non-Branded Goods on the Mobile Phone Market: Impact of Experience, Price and Loyalty
SYS 0257301 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200917103715.9 017 70
$a 10.21003/ea.V175-11 $2 DOI 100 $a 20190731a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a UA 200 1-
$a Consumer Behaviour Regarding Branded and Non-Branded Goods on the Mobile Phone Market: Impact of Experience, Price and Loyalty $f Marie Slabá 330 $a Analýza spotrebiteľského správania z hľadiska značkového a neznačkového tovaru a identifikácia rozdielov v ich nákupnom správaní na trhu mobilných telefónov v Českej republike. Tri sledované parametre, a to predchádzajúca skúsenosť, cenová citlivosť a lojalita zákazníkov. Hlavným cieľom prieskumu je zistiť, ktoré z jednotlivých parametrov ovplyvňujú zákazníkov, ktorí uprednostňujú značkový tovar, ako aj tých, ktorí uprednostňujú neznačkový tovar pri kúpe mobilného telefónu. Rozdiely v správaní spotrebiteľov pri nákupe mobilného telefónu v súvislosti s primárnymi demografickými premennými. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0257378 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $e Research Journal $v Vol. 175, no. 1-2 (2019), s. 63-67 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2019 541 1-
$a Správanie spotrebiteľov v oblasti značkového a neznačkového tovaru na trhu mobilných telefónov: vplyv skúseností, ceny a lojality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006584 $a tovar značkový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001481 $a citlivosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0049309 $a Slabá $b Marie $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190731 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1