Počet záznamov: 1
Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend.
SYS 0257502 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190813085808.0 100 $a 20190809a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend. $f Dagmar Sieglová 330 $a Interdisciplinárny pohľad na dynamiku marketingovej komunikácie medzi obchodnými spoločnosťmi, ich zákazníkmi a širokou verejnosťou. Socio-lingvistická sonda do fungovania verbálných útokov vo formáte „urážky“ ako komunikačný akt cielený na konkurenciu. Analýza ukážkových prípadov tzv. reklamných súbojov v snahe rozkryť mechanizmus pragmatických jazykových funkcií ofenzívnych sdelení zameraných na presadzovanie vlastnej značky pred konkurenciou a identifikácia sociokulturných súvislostí v rámci interakcie medzi spoločnosťami, konkurenciou a zákazníkmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0257486 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 14, č. 2 (2019), s. 21-37 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2019 541 1-
$a Reklamné vojny? Sledujte, koho naozaj urážate 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*0034435 $a komunikácia verbálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005307 $a reklama klamlivá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0065429 $a Sieglová $b Dagmar $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190809 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1