Počet záznamov: 1  

Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend.

  1. SYS0257502
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20190813085808.0
    100
      
    $a 20190809a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend. $f Dagmar Sieglová
    330
      
    $a Interdisciplinárny pohľad na dynamiku marketingovej komunikácie medzi obchodnými spoločnosťmi, ich zákazníkmi a širokou verejnosťou. Socio-lingvistická sonda do fungovania verbálných útokov vo formáte „urážky“ ako komunikačný akt cielený na konkurenciu. Analýza ukážkových prípadov tzv. reklamných súbojov v snahe rozkryť mechanizmus pragmatických jazykových funkcií ofenzívnych sdelení zameraných na presadzovanie vlastnej značky pred konkurenciou a identifikácia sociokulturných súvislostí v rámci interakcie medzi spoločnosťami, konkurenciou a zákazníkmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0257486 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 14, č. 2 (2019), s. 21-37 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2019
    541
    1-
    $a Reklamné vojny? Sledujte, koho naozaj urážate
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034435 $a komunikácia verbálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005307 $a reklama klamlivá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065429 $a Sieglová $b Dagmar $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190809 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.