Počet záznamov: 1
Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky
SYS 0257504 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190815080012.1 100 $a 20190809a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky $f Tomáš Peráček 330 $a Analýza európskej a najmä národnej právnej úpravy reklamy v kontexte rozhodovacej činnosti slovenských orgánov verejnej moci dohliadajúcich na dodržiavanie zákonných obmedzení propagácie vybraných produktov. Problémy v aplikačnej praxi, najmä pri rozhodovaní správnych orgánov a návrh spôsobov odstránenia zistených nedostatkov konkrétnymi postupmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0257486 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 14, č. 2 (2019), s. 38-51 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2019 541 1-
$a Advertising and Some of Its Legislative Restrictions in the Slovak Republic 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva 610 1-
$9 eu_un_auth*0005027 $a harmonizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 700 -1
$3 eu_un_auth*0075762 $a Peráček $b Tomáš $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190809 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1