Počet záznamov: 1  

Building Competitive Advantage throug Customer Experience Management

  1. SYS0257709
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220726122159.5
    100
      
    $a 20190827a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Building Competitive Advantage throug Customer Experience Management $f David Havíř
    330
      
    $a Analýza vzájomnej závislosti zákazníka s marketingovým trendom, skúsenosti, tvorba a vnímanie hodnoty a citlivosti na ceny ako potenciálne stavebné kamene pre diferenciáciu na príklade mestskej dopravy v Českej republike.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0257699 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Roč. 19, č. 2 (2019), s. 28-41 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2019
    541
    1-
    $a Budovanie konkurenčnej výhody prostredníctvom riadenia zákaznickej skúsenosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001814 $a doprava hromadná mestská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0069548 $a prieskum marketingový
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0075816 $a Havíř $b David $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190827 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.