Počet záznamov: 1  

Vplyv reklamy na vnímanie zdravia v spotrebiteľskom správaní

  1. SYS0257871
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20191001103342.6
    035
      
    $a 7be0d91e-39ac-476c-b7d0-fae933790b71
    100
      
    $a 20190901d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv reklamy na vnímanie zdravia v spotrebiteľskom správaní $e diplomová práca $f Henrieta Duchovičová $g školiteľ: Dagmar Lesáková
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 72 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0068624 $a Duchovičová $b Henrieta $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190901 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.