Počet záznamov: 1
Vplyv reklamy na vnímanie zdravia v spotrebiteľskom správaní
SYS 0257871 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20191001103342.6 035 $a 7be0d91e-39ac-476c-b7d0-fae933790b71 100 $a 20190901d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv reklamy na vnímanie zdravia v spotrebiteľskom správaní $e diplomová práca $f Henrieta Duchovičová $g školiteľ: Dagmar Lesáková 210 $a Bratislava $d 2019 215 $a 72 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0068624 $a Duchovičová $b Henrieta $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190901 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1