Počet záznamov: 1  

Techniky a stratégie na udržanie zákazníkov v podnikoch cestovného ruchu

  1. SYS0257873
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20191029091924.1
    035
      
    $a a7a1b24f-e844-49b0-9c15-8625094ef95e
    100
      
    $a 20190901d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Techniky a stratégie na udržanie zákazníkov v podnikoch cestovného ruchu $e diplomová práca $f Terézia Michalíková $g školiteľ: Monika Krošláková
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 57 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0068633 $a Michalíková $b Terézia $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0011571 $a Krošláková $b Monika $f 1975- $p EUBOBFKSC $4 727 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001181 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190901 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.