Počet záznamov: 1  

Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars

  1. SYS0257973
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231002102711.3
    035
      
    $a 135001 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190903d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a GB
    200
    1-
    $a Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars $f Petra Srnišová $h 14 $i Chapter
    330
      
    $a Skúmanie inovácií v učení na báze konštruktívneho zosúladenia a aktívnych učebných metód na seminári účtovníctva na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Zber kvalitatívnych a kvantitatívnych dát na posúdenie dosiahnutia požadovaných cieľov. Návrhy na zlepšenie učebných metodík.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0251697 $1 010 $a 978-1-902435-63-3 $1 200 1 $a Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe $b elektronický zdroj $e <An> Open Access Book $f Gabriela Pleschová, Agnes Simon (Eds.) $v Pp. 142-149 online $1 210 $a London $c SEDA $d 2018 $1 215 $a 187 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0019406 $a Pleschová $b Gabriela $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073670 $a Simon $b Agnes $4 340
    541
    1-
    $a Vykonávanie konštruktívneho zosúladenia a aktívneho učenia sa pri vedení účtovných seminárov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006756 $a účtovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0062382 $a inovácie sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001085 $a analýza kvantitatívna
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0059733 $a Srnišová $b Petra $p EUBFHIKUA $4 070 $9 100 $f 1981- $q I $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190903 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.