Počet záznamov: 1
Blog Marketing as a Positive or Negative Phenomenon in Political Communication?
SYS 0258446 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190924091829.2 100 $a 20190924a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Blog Marketing as a Positive or Negative Phenomenon in Political Communication? $f Michal Imrovič, Matúš Jankoľa, Michal Lukáč 330 $a Súčasný trend internetového marketingu realizovaný prostredníctvom blogov, ktoré si získali veľkú popularitu. Nástroj na efektívnu internetovú komunikáciu kampaní politických strán. Porovnanie počtu príspevkov, ale aj úroveň mediálneho pokrytia samotných volieb v porovnaní s tematicky odlišnými témami. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0258023 $1 011 $a 1335-9096 $1 200 1 $a Slovak Journal of Political Sciences $b elektronický zdroj $d Slovenská politologická revue $v Vol. 18, no. 2 (2018), s. 180-194 $1 210 $a Trnava $c University of Saints Cyril and Methodius in Trnava. Faculty of Social Sciences. $d 2018 541 1-
$a Blog marketing ako pozitívny alebo negatívny jav v politickej komunikácii? 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002813 $a komunikácia sociálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004417 $a politika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002651 $a kampane volebné 610 1-
$9 eu_un_auth*0070831 $a blogy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007011 $a voľby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002954 $a kraje 700 -1
$3 eu_un_auth*0052546 $a Imrovič $b Michal $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0076150 $a Jankoľa $b Matúš $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0061081 $a Lukáč $b Michal $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190924 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1