Počet záznamov: 1
Cognitive Age and Its Relevance to Targeting Seniors
SYS 0258632 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083735.5 035 $a 139536 $2 CREPC2 100 $a 20191001d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Cognitive Age and Its Relevance to Targeting Seniors $f Dagmar Lesáková 301 $a VEGA 1/0339/18 330 $a Vysvetlenie prijatia kognitívneho veku v marketingových stratégiách. Demonštrácia dôležitosti merania kognitívneho veku pri zameraní sa na seniorov v rámci reklamných kampaní. Preukázanie vplyvu kognitívneho veku na postoje a správanie v marketingovej komunikácii. Analýza vplyvu seba-vnímaného veku na spotrebiteľské správanie pri novej značke a vyhľadávaní informácií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0258534 $1 010 $a 978-80-244-5543-3 $1 200 1 $a KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose $b elektronický zdroj $e Conference Proceedings, September, 5-6, 2019, (Olomouc, Česko) $g Tomáš Talášek, Jan Stoklasa, Pavla Slavíčková (Eds.) $v Pp. 124-130 online $1 210 $a Olomouc $c Palacký University Olomouc $d 2019 $1 215 $a online 287 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072840 $a Talášek $b Tomáš $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0038231 $a Stoklasa $b Jan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037721 $a Slavíčková $b Pavla $4 340 $1 710 12 $a KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose $b Conference $e Olomouc, Česko $f 5.9-6.9.2019 541 1-
$a Kognitívny vek a jeho vhodnosť pre zameranie sa na seniorov 610 1-
$9 eu_un_auth*0050009 $a vedy kognitívne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191001 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1