Počet záznamov: 1
Sociální média a značky na sociálních sítích
SYS 0258815 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20191008091701.6 100 $a 20191008a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Sociální média a značky na sociálních sítích $f Ludvík Eger, Michal Mičík 330 $a Prostredníctvom sociálnych médií sa firmy snažia podporovať svoje značky vytváraním a šírením obsahu, ktorý značku zákazníkom a ďalším potenciálnym záujemcom pozitívne predstavuje. Vytváraním komunít na sociálnych sieťach (napr. Facebook, Instagram) poskytujú zaujímavý obsah a snažia sa udržať väzbu so značkou. Marketérom tieto komunity poskytujú cenné informácie, a tak môžu segmentovať cieľové skupiny a realizovať vhodnú komunikáciu. Vytvárajú sa virtuálne komunity spojené so značkou. Zaujímavé sú výsledky empirickej štúdie z ČR. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0258745 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 3 (2019), s. 6-7 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0069554 $a komunity 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006352 $a štúdie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0026823 $a Eger $b Ludvík $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0070577 $a Mičík $b Michal $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191008 $g AACR2
Počet záznamov: 1