Počet záznamov: 1  

Sociální média a značky na sociálních sítích

  1. SYS0258815
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20191008091701.6
    100
      
    $a 20191008a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Sociální média a značky na sociálních sítích $f Ludvík Eger, Michal Mičík
    330
      
    $a Prostredníctvom sociálnych médií sa firmy snažia podporovať svoje značky vytváraním a šírením obsahu, ktorý značku zákazníkom a ďalším potenciálnym záujemcom pozitívne predstavuje. Vytváraním komunít na sociálnych sieťach (napr. Facebook, Instagram) poskytujú zaujímavý obsah a snažia sa udržať väzbu so značkou. Marketérom tieto komunity poskytujú cenné informácie, a tak môžu segmentovať cieľové skupiny a realizovať vhodnú komunikáciu. Vytvárajú sa virtuálne komunity spojené so značkou. Zaujímavé sú výsledky empirickej štúdie z ČR.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0258745 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 3 (2019), s. 6-7 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0069554 $a komunity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006352 $a štúdie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026823 $a Eger $b Ludvík $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0070577 $a Mičík $b Michal $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191008 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.