Počet záznamov: 1
Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design
SYS 0258821 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20191008110437.3 100 $a 20191008a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design $f Pavel Šmejkal, Michaela Kleinová, Vladimír Šmíro 330 $a Logá - vizuálne zobrazenia značiek majú svoje korene v minulosti - označovanie kmeňov, znaky miest, zložité erby rodov. Moderná doba vyžaduje rýchle a zrozumiteľné informovanie, nikto nemá čas skúmať komplikované vizuálne riešenia. Pred vytvorením novej značky je potrebná analýza súčasného stavu. Príklad vytvorenia loga F:L (Fortuna Liga) a novej identity ženského futbalu, ktorá pripomína ťahy štetcom. Vývoj loga IBM od roku 1888. Vývoj loga Apple od roku 1976 po súčasnosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0258745 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 3 (2019), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003130 $a logo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 700 -1
$3 eu_un_auth*p0058490 $a Šmejkal $b Pavel $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0076303 $a Kleinová $b Michaela $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0076304 $a Šmíro $b Vladimír $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191008 $g AACR2
Počet záznamov: 1