Počet záznamov: 1
Ta naše "zamilovaná" reklama. Jak prodat zboží pomoci té pravé hudební struktury
SYS 0258835 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20191008145620.9 100 $a 20191008a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Ta naše "zamilovaná" reklama. Jak prodat zboží pomoci té pravé hudební struktury $f Andrea Rafajová 330 $a Racionálne a emocionálne vnímanie reklamy. Moc hudby v reklame manipulovať s emóciami spotrebiteľa. Paralelné pôsobenie racionálnej a emocionálnej zložky reklamy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0258745 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 3 (2019), s. 33 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002384 $a hudba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*0048893 $a Rafajová $b Andrea $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191008 $g AACR2
Počet záznamov: 1