Počet záznamov: 1  

Organizational Theories within the Context of Human Resource Marketing

  1. SYS0258897
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20191011125648.3
    017
    70
    $a 10.19044/esj.2019.v15n19p1 $2 DOI
    100
      
    $a 20191011a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a PT
    200
    1-
    $a Organizational Theories within the Context of Human Resource Marketing $f Susanna Minder
    330
      
    $a Marketing ľudských zdrojov podrobovaný neustálym zmenám. Organizácie, prehodnocujúce svoj prístup k procesom marketingu ľudských zdrojov, kvôli vonkajším okolnostiam, ako napríklad nezamestnanosť, nedostatok kvalifikovaných a vyškolených zamestnancov atď. Najnovšie prístupy k prepojeniu marketingu ľudských zdrojov a organizačných teórií spôsobom, ktorý je možné použiť v rôznych kontextoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0258805 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 15, no. 19 (2019), s. 1-7 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2019
    541
    1-
    $a Organizačné teórie v kontexte marketingu ľudských zdrojov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002220 $a riadenie ľudských zdrojov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006493 $a teória organizácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003546 $a nábor pracovníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0076327 $a Minder $b Susanna $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191011 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.