Počet záznamov: 1
Organizational Theories within the Context of Human Resource Marketing
SYS 0258897 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20191011125648.3 017 70
$a 10.19044/esj.2019.v15n19p1 $2 DOI 100 $a 20191011a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a PT 200 1-
$a Organizational Theories within the Context of Human Resource Marketing $f Susanna Minder 330 $a Marketing ľudských zdrojov podrobovaný neustálym zmenám. Organizácie, prehodnocujúce svoj prístup k procesom marketingu ľudských zdrojov, kvôli vonkajším okolnostiam, ako napríklad nezamestnanosť, nedostatok kvalifikovaných a vyškolených zamestnancov atď. Najnovšie prístupy k prepojeniu marketingu ľudských zdrojov a organizačných teórií spôsobom, ktorý je možné použiť v rôznych kontextoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0258805 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 15, no. 19 (2019), s. 1-7 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2019 541 1-
$a Organizačné teórie v kontexte marketingu ľudských zdrojov 610 1-
$9 eu_un_auth*0002220 $a riadenie ľudských zdrojov 610 1-
$9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006493 $a teória organizácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003546 $a nábor pracovníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 700 -1
$3 eu_un_auth*0076327 $a Minder $b Susanna $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191011 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1