Počet záznamov: 1  

Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie

  1. SYS0258964
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074110.0
    010
      
    $a 978-80-225-4644-7
    035
      
    $a 143369 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20191015d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie $e vedecké state $e VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov $g zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019
    215
      
    $a 95 s. [5,79 AH] $9 5,79
    301
      
    $a VEGA 1/0066/18
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003002 $a kúpa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003913 $a ochrana zdravia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 340 $f 1977- $9 100 $r 5,79 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $p EUBFPMKPM $4 675 $f 1951- $T Katedra manažmentu FPM
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191015 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.