Počet záznamov: 1
Marketingové aktíva ako ukazovateľ merania marketingovej výkonnosti podniku
SYS 0259285 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074111.8 035 $a 145628 $2 CREPC2 100 $a 20191030a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingové aktíva ako ukazovateľ merania marketingovej výkonnosti podniku $f Dana Hrušovská, Katarína Grančičová 301 $a VEGA 1/0876/17 301 $a APVV-15-0511 330 $a Základné prístupy v oblasti hodnotenia marketingovej výkonnosti. Marketingové aktíva ako meradlo marketingovej výkonnosti. Kategórie primárne používané podnikmi na Slovensku na označovanie pojmu marketingové aktíva. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0259269 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 16, č. 2 (2019), s. 9-19 online $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2019 541 1-
$a Marketing Assets as an Indicator of Marketing Performance Assessment 610 1-
$9 eu_un_auth*0045302 $a meranie výkonnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*0045303 $a ukazovatele výkonnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*0051103 $a výkonnosť podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007089 $a výkony podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1964- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*p0020714 $a Grančičová $b Katarína $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1967- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191030 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1