Počet záznamov: 1  

Banky musí reagovat na stále rostoucí očekávaní klientů

  1. SYS0259301
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221104110325.3
    100
      
    $a 20191030a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Banky musí reagovat na stále rostoucí očekávaní klientů $f Tereza Pospíšilová
    330
      
    $a Ako sa menia očakávania klientov v čase. Otázka, či banky stíhajú reagovať na očakávanie klientov. Príčina negatívnych a pozitívnych emócií v rámci obchodných jednaní.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0259237 $1 011 $a 1212-4273 $1 200 1 $a Bankovnictví $e odborný měsíčník pro profesionální finance $v Roč. 26, č. 8 (2019), s. 24 $1 210 $a Praha $c 4H production $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005747 $a služby bankové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065974 $a komunikácia obchodná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0069130 $a Pospíšilová $b Tereza $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191030 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.