Počet záznamov: 1  

Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie

  1. SYS0260495
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074127.4
    035
      
    $a 157614 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20191217d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie $d School Image as the Marketing Communication Tool $f Miroslava Szarková
    301
      
    $a VEGA 1/0309/18
    330
      
    $a Imidž školy ako jeden zo základných komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie. Charakteristika špecifík, tvorba imidžu, faktory jeho komunikovania cieľovým skupinám.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-89902-13-2 $1 200 1 $a Psychológia inkluzívnej školy $e Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie $f editor: Eva Gajdošová $g recenzenti: Lada Kaliská, Eva Poliaková $v S. 60-64 online $1 210 $a Žilina $c Inštitút priemyselnej výchovy $d 2019 $1 215 $a [242 s.] $1 710 12 $a Psychológia inkluzívnej školy. $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Bratislava $f 22.10.2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036807 $a prezentácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $p EUBFPMKPM $4 070 $9 100 $f 1951- $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191217 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.