Počet záznamov: 1
Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie
SYS 0260495 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074127.4 035 $a 157614 $2 CREPC2 100 $a 20191217d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie $d School Image as the Marketing Communication Tool $f Miroslava Szarková 301 $a VEGA 1/0309/18 330 $a Imidž školy ako jeden zo základných komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie. Charakteristika špecifík, tvorba imidžu, faktory jeho komunikovania cieľovým skupinám. 463 -1
$1 010 $a 978-80-89902-13-2 $1 200 1 $a Psychológia inkluzívnej školy $e Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie $f editor: Eva Gajdošová $g recenzenti: Lada Kaliská, Eva Poliaková $v S. 60-64 online $1 210 $a Žilina $c Inštitút priemyselnej výchovy $d 2019 $1 215 $a [242 s.] $1 710 12 $a Psychológia inkluzívnej školy. $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Bratislava $f 22.10.2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006254 $a školy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*0036807 $a prezentácia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $p EUBFPMKPM $4 070 $9 100 $f 1951- $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191217 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1