Počet záznamov: 1  

Výzkum rychlý a pomalý

  1. SYS0260599
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200103081407.2
    100
      
    $a 20200102a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Výzkum rychlý a pomalý $f Milan Průša
    330
      
    $a V súčasnom marketingovom výskume je možné pozorovať dve tendencie: zvyšuje sa dopyt po rýchlych riešeniach, schopných reagovať na stále agilnejšiu činnosť marketingových tímov. Fáza vývoja, realizácie a overovania sa výrazne skracujú. Vedľa toho stále existuje potreba rozumieť správaniu spotrebiteľov, spôsobu rozhodovania, motivácií i myslení spotrebiteľov. Táto časť výskumu je systematická, dôkladná, viac analytická a taktiež pomalšia. Znalosť spotrebiteľov. Odlišnosť a odlíšiteľnosť značiek. Racionálne a emocionálne úsudky. Marketéri a ich prehľad. Ilúzia podvedomia a rýchly výskum. Trendy vo výskume.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0260420 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 4 (2019), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001852 $a dopyt spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0009094 $a Průša $b Milan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200102 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.