Počet záznamov: 1
Výzkum rychlý a pomalý
SYS 0260599 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200103081407.2 100 $a 20200102a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Výzkum rychlý a pomalý $f Milan Průša 330 $a V súčasnom marketingovom výskume je možné pozorovať dve tendencie: zvyšuje sa dopyt po rýchlych riešeniach, schopných reagovať na stále agilnejšiu činnosť marketingových tímov. Fáza vývoja, realizácie a overovania sa výrazne skracujú. Vedľa toho stále existuje potreba rozumieť správaniu spotrebiteľov, spôsobu rozhodovania, motivácií i myslení spotrebiteľov. Táto časť výskumu je systematická, dôkladná, viac analytická a taktiež pomalšia. Znalosť spotrebiteľov. Odlišnosť a odlíšiteľnosť značiek. Racionálne a emocionálne úsudky. Marketéri a ich prehľad. Ilúzia podvedomia a rýchly výskum. Trendy vo výskume. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0260420 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 4 (2019), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001852 $a dopyt spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*p0009094 $a Průša $b Milan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200102 $g AACR2
Počet záznamov: 1