Počet záznamov: 1
Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu
SYS 0260845 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220629094031.0 035 $a 162888 $2 CREPC2 100 $a 20200109a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu 330 $a Diferencie vplyvu efektu krajiny pôvodu na nákupné správanie jednotlivých generácií. Diferencie v percepciách. Aproximácia pojmu krajina pôvodu. Generačný marketing - fundamentálna charakteristika jednotlivých generácií (generácia svetových vojen, generácia X, generácia Y a ďalšie..). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0260788 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d Economy of tourism and entrepreneurship : scientific journal $v Roč. 11, č. 2 (2019), s. 25-38 online $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2019 541 1-
$a Effect of the Country of Origin on Purchasing Behaviour in the Context of Generational Marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004625 $a pôvod tovaru 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200109 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1