Počet záznamov: 1  

Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu

  1. SYS0260845
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220629094031.0
    035
      
    $a 162888 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200109a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu
    330
      
    $a Diferencie vplyvu efektu krajiny pôvodu na nákupné správanie jednotlivých generácií. Diferencie v percepciách. Aproximácia pojmu krajina pôvodu. Generačný marketing - fundamentálna charakteristika jednotlivých generácií (generácia svetových vojen, generácia X, generácia Y a ďalšie..).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0260788 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d Economy of tourism and entrepreneurship : scientific journal $v Roč. 11, č. 2 (2019), s. 25-38 online $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2019
    541
    1-
    $a Effect of the Country of Origin on Purchasing Behaviour in the Context of Generational Marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004625 $a pôvod tovaru
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200109 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.