Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. SYS0261090
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083747.2
    035
      
    $a 164326 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200115d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketing $h 3 $f Eva Maierová
    330
      
    $a Základné pojmy marketingu (marketingový prieskum, marketingový mix) so zameraním sa na centrálnu pozíciu marketingu v ekonomických činnostiach obchodných organizácií. Reklama ako neoddeliteľná súčasť marketingu. Typy a techniky reklamy, jednotlivé kroky pri vytváraní efektívnych a inovatívnych reklamných kampaní.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0261049 $1 010 $a 978-80-7556-060-5 $1 200 1 $a Economic Concepts and Idioms in English Business Communication $f Zuzana Hrdličková, Jarmila Rusiňáková, Eva Maierová $g recenzenti: Magdaléna Bilá, Helena Šajgalíková $v S. 97-114, [1 AH] $1 210 $a České Budějovice $c Vysoká škola evropských a regionálních studií $d 2019 $1 215 $a 212 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0065427 $a Bilá $b Magdaléna $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0063320 $a Šajgalíková $b Helena $4 675
    541
    1-
    $a Marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0069548 $a prieskum marketingový
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065905 $a Maierová $b Eva $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $r 1 $f 1965- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200115 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.