Počet záznamov: 1
Relationship between World-mindedness and Consumer Ethnocentrism: A Case of Slovakia
SYS 0261398 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074144.7 035 $a 168714 $2 CREPC2 100 $a 20200121d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Relationship between World-mindedness and Consumer Ethnocentrism: A Case of Slovakia $d Vzťah medzi sveto-mysliteľstvom (kozmopolitizmom) a spotrebiteľským etnocentrizmom: v prípade Slovenska 330 $a Vzťah medzi spotrebiteľským etnocentrizmom a svetonázornosťou na Slovensku. Špecifické spojenie medzi dvoma rôznymi množstvami. Ako nástroje na meranie použité stupnice CETSCALE a World-mindedness. Na skúmanie a preukázanie hypotézy použitá jednosmerná ANOVA. Regresná a korelačná analýza na skúmanie vzťahu medzi množstvami. Významný vzťah medzi spotrebiteľským etnocentrizmom (CETSCALE) a zmýšľaním vo svete (škála zmýšľania vo svete). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261285 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = scientific journal of the University of Economics Bratislava $z eng $v Roč. 48, č. 4 (2019), s. 388-398 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*0054683 $a kozmopolitizmus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001097 $a analýza regresná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001084 $a analýza korelačná 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1992- $q I $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200121 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1