Počet záznamov: 1  

Functional Content Marketing's Role in Company Branding and Business

  1. SYS0261400
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074144.8
    035
      
    $a 168278 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200121d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Functional Content Marketing's Role in Company Branding and Business $f Lenka Štofová, Pavel Blaščák
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0260055 $1 010 $a 978-80-225-4672-0 $1 200 1 $a Quality and Leading Innovation V. $e International Scientific Conference $v S. 209-210 CD-ROM $1 210 $a Košice $c University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice $d 2019 $1 215 $a [153 s.] $1 710 12 $a Quality and Leading Innovation $b International Scientific Conference $d 5. $e Košice, Slovensko ; Uzhgorod, Ukraine $f 23.-25.10.2019
    541
    1-
    $a Úloha funkčného obsahového marketingu pri budovaní značky a podnikania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0053897 $a Štofová $b Lenka $p EUBPHFKRP $4 070 $9 50 $f 1989- $T Katedra finančného riadenia podniku PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065472 $a Blaščák $b Pavel $p EUBPHFKKM $4 070 $9 50 $f 1978- $q E $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200121 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.