Počet záznamov: 1
Trendy výdavkov investovaných do internetového mediálneho priestoru na Slovenskom trhu
SYS 0261452 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220802092547.5 035 $a 168564 $2 CREPC2 100 $a 20200122d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Trendy výdavkov investovaných do internetového mediálneho priestoru na Slovenskom trhu $f Martin Kuchta 330 $a Identifikácia trendov vo výdavkoch investovaných do internetového mediálneho priestoru na slovenskom trhu. Kategorizácia mediálnych kanálov relevantných pre slovenský trh. Medziročný vývoj investícií do slovenského internetového mediálneho priestoru. Zloženie výdavkov inzerentov do jednotlivých komunikačných kanálov na internete. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261386 $1 010 $a 978-80-225-4689-8 $1 200 1 $a Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2019 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Daniel Kastl, Ivan Hečko $v S. 15-20 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a CD-ROM 46 s. [2,8 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0069840 $a Kastl $b Daniel $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0031116 $a Hečko $b Ivan $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 700 -1
$3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKIO $4 070 $9 100 $f 1990- $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200122 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1