Počet záznamov: 1  

Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour

  1. SYS0261810
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210218130009.9
    017
    70
    $a 10.25142/aak.2019.018 $2 DOI
    100
      
    $a 20200128a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour $d Vplyv influencer marketingu na spotrebiteľské správanie $f Petra Gundová, Katarína Cvoligová
    330
      
    $a Analýza toho či vybraný segment spotrebiteľov považuje influencerov za dôležitý faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie. Zistenie prečo respondentky sledujú influencerov a či influencer marketing má vplyv na spotrebiteľské správanie respondentiek a či odporúčania influencera ovplyvnili v minulosti nákup určitého produktu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0261507 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Roč. 19, č. 3 (2019), s. 31-41 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045304 $a marketing virálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056410 $a Gundová $b Petra $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0077120 $a Cvoligová $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200128 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.