Počet záznamov: 1
Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour
SYS 0261810 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210218130009.9 017 70
$a 10.25142/aak.2019.018 $2 DOI 100 $a 20200128a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour $d Vplyv influencer marketingu na spotrebiteľské správanie $f Petra Gundová, Katarína Cvoligová 330 $a Analýza toho či vybraný segment spotrebiteľov považuje influencerov za dôležitý faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie. Zistenie prečo respondentky sledujú influencerov a či influencer marketing má vplyv na spotrebiteľské správanie respondentiek a či odporúčania influencera ovplyvnili v minulosti nákup určitého produktu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261507 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Roč. 19, č. 3 (2019), s. 31-41 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*0045304 $a marketing virálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0056410 $a Gundová $b Petra $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0077120 $a Cvoligová $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200128 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1